Ver weg... Laurie - Reisverslag uit Bangalore, India van Hilda Alberda - WaarBenJij.nu Ver weg... Laurie - Reisverslag uit Bangalore, India van Hilda Alberda - WaarBenJij.nu

Ver weg... Laurie

Door: Hilda Alberda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

19 Maart 2008 | India, Bangalore

Lieve allemaal,

Vandaag kreeg ik onderstaand berichtje over Laurie, mijn vriendinnetje en ex-collegaatje van de Jeugdraad. Opeens is Nederland zo ver weg...

Een vriend
Een baan
Een bedrijf
Vrienden
Vriendinnen
En natuurlijk haar zus
Gek op haar familie
Voor iedereen
Maar zo blijkt, een minder sterk lijf

Plotseling, met een schok

Stond het stil

Laurie is niet meer bij ons, ze is maandagmiddag 17 maart volkomen onverwacht overleden.

  • 19 Maart 2008 - 07:29

    Jennifer:

    Wat een verschrikkelijk nieuws...woorden schieten echt te kort. Hopelijk heb je daar iemand waarmee je een beetje kunt praten. Heel veel sterkte! Liefs, Jen

  • 19 Maart 2008 - 09:22

    People4Change:

    Lieve Hilda, wat een vreselijk bericht. We wensen je heel veel sterkte nu je zo ver weg zit. Als we iets kunnen doen laat het dan vooral weten.
    Groetjes, Martine

  • 19 Maart 2008 - 10:06

    Marjanne:

    Lieve Hilda,

    Wat erg, zo plotseling iemand te verliezen, terwijl je ook nog zo ver weg bent. Zo jong, zo onbegrijpelijk.....

    Sterkte Hilda, liefs,
    Marjanne


  • 19 Maart 2008 - 10:30

    Marloes:

    He meissie,
    Wat vervelend zeg. En dat je nu net daar bent. Sterkte!
    X Mar

  • 19 Maart 2008 - 11:34

    Danielle:

    Hee Hil,
    Heel veel sterkte lieve meid...Ik denk aan je. Knuf!

  • 19 Maart 2008 - 12:16

    Jenn:

    Tsjonge.. zit hier met tranen in mn ogen...wat verschrikkelijk! Ben je al van de eerste schrik bekomen? Veel sterkte en Liefs Xxx Jenn.

  • 19 Maart 2008 - 13:35

    Linda:

    Wat verschrikkelijk Hilda, en nog zo jong! Ik weet even niet wat ik moet zeggen, het enige wat ik kan bedenken, is dat we echt van elke dag iets moois mogen maken... Heel veel sterkte! Ik denk aan je.

    Dikke knuffel van mij,
    Linda

  • 19 Maart 2008 - 17:47

    Birgit:

    Lieve Hil,

    Wat erg! Ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat je er met iemand over kan praten of het daar op de een of andere manier kwijt kan.
    Veel liefs, Bir

  • 19 Maart 2008 - 18:32

    Ellen:

    Leef je leven elke dag, er is geen tijd voor "had ik maar"
    Deel jezelf met hen die naast je staan, sla je armen om ons heen.

    In gedachten bij je Hil en bij iedereen die verdriet heeft om Laurie.

  • 20 Maart 2008 - 18:08

    Susanne:

    Hey Hil...
    wat een vreselijk nieuws voor je! Ook van mij, vanuit Nederland, een digitale knuffel... Sterkte!!!
    liefs suus

  • 21 Maart 2008 - 19:56

    Mariëlle:

    Lieve Hil, wat erg om dat zo te horen. Heb niet veel toe te voegen aan wat iedereen al heeft geschreven! Denk aan je, sterkte! Liefs, Mariëlle.
Hilda

Freetown, Sierra Leone

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 135611

Voorgaande reizen:

24 Januari 2008 - 04 April 2008

Twee maanden India

23 Juli 2006 - 19 Augustus 2006

Barcelona

04 Januari 2006 - 03 April 2006

Hilda está em Recife!

15 Januari 2011 - 30 November -0001

Sierra Leone

Landen bezocht: