Pondicherry - Reisverslag uit Pondicherry, India van Hilda Alberda - WaarBenJij.nu Pondicherry - Reisverslag uit Pondicherry, India van Hilda Alberda - WaarBenJij.nu

Pondicherry

Door: Hilda Alberda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

28 Januari 2008 | India, Pondicherry

Daar zit ik weer... nu met slippers en Indiase outfit, compleet met derde oog en bloemen in mijn haar die ik vandaag allemaal heb gekregen van vrouwen die deel waren van mijn geweldige ontvangst hier. Ik ben nu in een ander deel van de staat Pondicherry, het is nog een beetje moeilijk om de namen te onthouden van de dorpjes hier... Aangezien het 45minuten heeft gekost om deze pagina te openen houd ik het heel kort... misschien kan ik morgen nog iets meer typen.
Vandaag en morgen blijf ik logeren in het gastenverblijf van CSC, de organisatie waar ik voor ga werken in de Kalvaryan Hills. Ik ben echt super ontvangen, er is een heel schema gemaakt en ik ga echt van alle onderdelen van het leven in Kalvaryan Hills proeven en daarmee alles in kaart brengen. Nu ben ik hier om de organisatie (wat een lieve en gemotiveerde mensen!) te leren kennen en een aantal van hun projecten in Pondi te bezoeken. Zo ben ik vandaag naar een Preschool geweest en ga ik morgen een women self help group bezoeken... dit omdat de laatste verder is gevorderd dan die in Kalvaryan Hills en ik zo een vergelijking kan maken.
Hier laat ik het bij, ze gaan hier afsluiten... een laatste opmerking, pas zaterdag heb ik ontdekt dat ik naar een Tribal village ga... mijn antropologen hart gaat sneller kloppen! :)

Veel liefs vanuit het geweldige India,
x Hilda

  • 28 Januari 2008 - 13:06

    Jennifer B:

    Wow, wat fantastisch allemaal!! Ik ben echt benieuwd naar die foto's. Veel plezier en succes daar! Liefs Jen B.

  • 28 Januari 2008 - 16:06

    Marloes :

    Wat klinkt het goed allemaal! Ik zou zo weer weg willen. Geniet van elk moment en maak veeeeel foto's.
    Kus Mar

  • 28 Januari 2008 - 16:36

    Lizette:

    Super wat je allemaal doet hoor.
    Maak veel foto's hoor, ben erg benieuwd!!!
    Succes.
    Liefs Lizz

  • 28 Januari 2008 - 17:37

    Susanne:

    wow, klinkt geweldig allemaal!!! Geniet ervan!! x Suus

  • 28 Januari 2008 - 22:00

    Linda:

    Leuk om zo op z'n Indiaas te worden ontvangen en nu als een Indiase dame door het leven te gaan! Geniet ervan en succes morgen!

    Liefs, Linda

  • 29 Januari 2008 - 09:37

    People4Change:

    Wat super dat 'de match' nog beter lijkt te zijn dan was verwacht. We kijken uit naar je volgende berichtje...
    Groetjes, Martine

  • 29 Januari 2008 - 20:01

    Jacobine:

    Helemaal in je element, geweldig!
    We volgen je op de (blote) voet!
    Hoop dat je echt wat kunt betekenen voor de mensen.
    kus, MaMa.
Hilda

Freetown, Sierra Leone

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 135623

Voorgaande reizen:

24 Januari 2008 - 04 April 2008

Twee maanden India

23 Juli 2006 - 19 Augustus 2006

Barcelona

04 Januari 2006 - 03 April 2006

Hilda está em Recife!

15 Januari 2011 - 30 November -0001

Sierra Leone

Landen bezocht: