Jaipur (en heel veel nieuwe foto's) - Reisverslag uit Jaipur, India van Hilda Alberda - WaarBenJij.nu Jaipur (en heel veel nieuwe foto's) - Reisverslag uit Jaipur, India van Hilda Alberda - WaarBenJij.nu

Jaipur (en heel veel nieuwe foto's)

Door: Hilda Alberda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

17 Februari 2008 | India, Jaipur

Vanochtend werd ik, helaas niet na de beloofde warme plens water, om 8uur opgehaald door mijn chauffeur (Rajibsing). We hebben eerst bij hem thuis ontbeten (was ook weer erg bijzonder, wel een betonnen huisje, maar met maar 2 kamers en een stukje verder op nog 2 kamers waarvan 1 de keuken). Daarna zijn we Delhi uitgereden... wel gaaf, Delhi is echt gigantisch... dan rijd je een andere staat in en dan staat het in eens vol met super moderne gebouwen! Dan, een paar uur later lopen er overal kamelen en nog even later opeens een stoet olifanten. Kreeg ik toch nog onverwachts mijn douche... maar nu van een olifant... :) ik was helemaal nat! Maar heb nu dus wel naast een olifant gestaan en 'm aangeraakt... wauw, wat zijn die beesten groot zeg!
Nu even in een aftands internetcafeetje in Jaipur... heb een hele bulk foto's bij de bijpassende verhalen op mijn blog gezet - straks gaan we naar de Monkeytemple... ik ben benieuwd!
Liefs,
Hilda

  • 17 Februari 2008 - 11:15

    Jenn Roomie:

    Hey girlie,

    Jemig wat een verhalen zeg. Weer bijzonder! Fijn dat het goed gaat! Het is leuk om te lezen.

    En nog even de praktische zaken: Wat moet ik doen met de hyacinten??... Volgens Ien moet ik ze laten drogen.... de 'overleden' Kerstrozen heb ik weggooid... en tegelijkertijd 1 van de paarse potten uit mn handen laten vallen :((.. sorry! Kluns...

    XJenn.

  • 17 Februari 2008 - 12:13

    Evelien:

    He Hil! Zit je nou weer in India? Te gek zeg! Wat maak jij toch altijd mooie foto's!! Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit. Heel veel genietjes nog! Dikke kus Eef

  • 17 Februari 2008 - 16:22

    Linda:

    Echt heel mooi de foto's, vooral die van jou samen met de kids!

    x Lin

  • 17 Februari 2008 - 17:22

    MaMa:

    Hoi meissie,
    dat je toch nog klein kan lijken naast die olifant. Geweldig allemaal wat je beleefd. Ruud zit in Zwitserland voor een week. Geniet en zeg maar tegen Jenn dat drogen van de hyacinten vergeefse moeite is.
    Dikke kus, MaMa

  • 17 Februari 2008 - 18:43

    Marlou:

    Hoi Hil, ik ben er even voor gaan zitten hoor, want had wat berichtjes gemist. Maar wat een belevenissen allemaal! Echt super om te lezen en natuurlijk te zien wat je allemaal meemaakt. Fijn dat je ook zelf nu even de tijd hebt om dingen in te plannen voordat je weer hard aan de slag moet met je volgende taken in India.

    Geniet van al het moois en pas goed op jezelf!

    veel liefs

  • 18 Februari 2008 - 09:55

    Nanette :

    heyy hil
    wat een te gekke foto's. en hele mooie verhalen over wat je allemaal mee maakt en doet. ik vindt het echt heel erg leuk.
    liefs nanette

  • 18 Februari 2008 - 19:12

    Mariëlle:

    Lieve Hil,

    zo, heb even de tijd genomen je berichten bij te lezen! Je maakt toch heel wat mee! Leuk ook om uitgebreid van je te lezen hoe het er in het weeshuis aan toe gaat. Is inderdaad niet makkelijk hè, als je ziet hoe ze met slaan/ straffen omgaan, zo anders dan wij gewend zijn... Maar goed van je om er wel op in te gaan!
    En nu dus in Delhi... Echt leuk om ook foto's overal bij te zien!
    Nou, meid, geniet nog van alles wat je meemaakt!
    Veel liefs, Mariëlle.

Hilda

Freetown, Sierra Leone

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 135619

Voorgaande reizen:

24 Januari 2008 - 04 April 2008

Twee maanden India

23 Juli 2006 - 19 Augustus 2006

Barcelona

04 Januari 2006 - 03 April 2006

Hilda está em Recife!

15 Januari 2011 - 30 November -0001

Sierra Leone

Landen bezocht: