Vakantie in Nederland + foto’s - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Hilda Alberda - WaarBenJij.nu Vakantie in Nederland + foto’s - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Hilda Alberda - WaarBenJij.nu

Vakantie in Nederland + foto’s

Door: Hilda Alberda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

04 Augustus 2011 | Nederland, Alkmaar

Ik ben in Nederland!

Na een lange reis (24 uur in totaal!) kwam ik donderdag met een kwartiertje vertraging aan op Schiphol, waar mijn moeder, Gaby en Jennifer mij op stonden te wachten (met bloemen, kaas en aardbeien!).

Ik was behoorlijk moe en verreisd, dus heb ik de eerste dagen heerlijk rustig aan gedaan en me laten verwennen door mijn moeder en Ruud. Ondertussen ben ik hier alweer een week en staat mijn agenda vol met afspraken met familie en vrienden. Het is erg leuk om iedereen weer te zien, al is het eigenlijk ook nog gewoon heel vertrouwd… net of ik niet weg ben geweest. Best een gek gevoel! Het is wel heerlijk om even te genieten van een warme douche, bad en natuurlijk… lekker eten! :)

Ik geniet dus van mijn drie weekjes vakantie in Nederland, maar ben ook wel blij dat ik daarna weer terugga naar Sierra Leone. Daar ben ik nog niet klaar!

Tijdens mijn verblijf in Nederland ben ik gewoon bereikbaar op mijn oude Nederlandse mobiele nummer en natuurlijk email. Ik vertrek 19 augustus weer naar Sierra Leone. Nu ik beschikking heb over super snel internet zet ik meteen maar even wat foto’s bij mijn blog…

Hopelijk tot ziens in Nederland!

Liefs,
Hilda
Hilda

Freetown, Sierra Leone

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 135760

Voorgaande reizen:

24 Januari 2008 - 04 April 2008

Twee maanden India

23 Juli 2006 - 19 Augustus 2006

Barcelona

04 Januari 2006 - 03 April 2006

Hilda está em Recife!

15 Januari 2011 - 30 November -0001

Sierra Leone

Landen bezocht: